Saturday, October 9, 2010

dasar paria tak sedar diri..

(menggunakan isu yang sama dengan tukar tiub)

PEMUDA UMNO JB MAHU PENGERUSI HINDRAF DIHALANG MASUK NEGARA – mstar

JOHOR BAHRU: Pemuda Umno Bahagian Johor Baharu mahu Pengerusi Hindraf P. Waytha Moorthy dihalang daripada memasuki negara ini berikutan tindakannya mempertikaikan titah yang dibuat oleh Sultan Johor Sultan Ibrahim Almarhum Sultan Iskandar.

Ketuanya Khalid Mohamad berkata kenyataan Waytha Moorthy menerusi laman web Free Malaysia Today itu tidak boleh dimaafkan kerana beliau seolah-olah mempersoalkan kuasa yang dimiliki oleh raja-raja Melayu.

"Kita akan meminta kerajaan supaya menghalang kemasukan pengerusi Hindraf itu ke negara ini serta pada masa yang sama menutup laman web Free Malaysia Today kerana ia merupakan ancaman kepada keselamatan negara ini," katanya.

Beliau bercakap kepada pemberita selepas mengetuai demonstrasi aman seramai 200 orang bagi membantah kenyataan yang dibuat oleh pengerusi Hindraf itu di Terminal Pengangkutan Awam Larkin, di sini, Sabtu.

opsss.....bukan Waytha Moorthy yang paria tapi orang Melayu. kata Pak Ngah kg. Semerak, orang India dan Cina di Tanah Melayu mendapat kerakyatan di bawah kerajaan British yang dinamakan British Residence dan Raja2 Melayu juga di bawah perkenan British. Maknanya mereka setaraf. Orang Melayu pula di bawah Yang Di pertuan Agong iaitu Raja2 Melayu. Maknanya kita lebih paria.

dalilnya - perhimpunan hindraf dulu mengapa hantar memorandum ke kedutaan british tidak ke istana negara seperti demo bersih, isa dan lain2? sebab british yg bawa india dan cina masuk dan mengiktiraf kerakyatan mereka. sultan pula diiktiraf oleh british, yang tak diiktiraf ditendang. orang melayu duduk bawah sultaaaaaaannn...

siapa paria?

nasib baik moyang2 aku dulu pun india..hikhikhik..

SUMBER LABUN KULUP SAKAH

No comments:

Post a Comment